Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η δικαστική και αστυνομική έρευνα γύρω από την απίστευτη υπόθεση που αποκαλύφθηκε στην καρδιά της Θεσσαλίας. Ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Λάρισας πραγματοπποίησε συνέντευξη τύπου περιγράφοντας με κάθε λεπτομέρεια πώς στήθηκε η επιχείρηση που οδήγησε στη σύλληψη μελών εταιρείας με έδρα την Αλβανία, οι οποίοι πραγματοποιούσαν ιατρικές επεμβάσεις μέσα σε δωμάτια ξενοδοχείων.
Όλα ξεκίνησαν όταν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εντοπίστηκε μια σειρά από ύποπτες δημοσιεύσεις που αφορούσαν τη στοματική φροντίδα. Η διαφήμιση αυτή προκάλεσε άμεσα τον έντονο προβληματισμό και την ανησυχία των υπευθύνων του Συλλόγου. Από τη συλλογή των πρώτων στοιχείων διαπιστώθηκε ότι δεν επρόκειτο για κάποια επιστημονική εκδήλωση ή ενημέρωση, αλλά για καθαυτό οδοντιατρικές επεμβάσεις που εκτελούνταν σε αίθουσες ξενοδοχείων, κατόπιν προγραμματισμένων τηλεφωνικών ραντεβού με ανυποψίαστους πολίτες.
Ανταποκρινόμενος στον θεσμικό του ρόλο, ο Πρόεδρος του Συλλόγου προχώρησε σε άμεση και επώνυμη καταγγελία στις αστυνομικές αρχές. Κινητοποιώντας τα αντανακλαστικά της ΕΛ.ΑΣ., την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Λάρισας πραγματοποίησαν αιφνιδιαστικό έλεγχο στο ξενοδοχείο, διαπιστώνοντας την έκνομη συμπεριφορά των αλλοδαπών που είχαν φτάσει στην πόλη για τον συγκεκριμένο σκοπό.
Το «ιατρείο» του δωματίου
Κατά τη διάρκεια της αστυνομικής εφόδου, εντοπίστηκαν συνολικά τρία άτομα, εκ των οποίων ο ένας δήλωσε μάλιστα γναθοχειρουργός. Όπως προέκυψε, είχαν μισθώσει τον χώρο με προφανή σκοπό να προχωρήσουν σε ιατρικές πράξεις για την αντιμετώπιση οδοντιατρικών προβλημάτων, ενώ μέσα στο δωμάτιο βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ιατρικά γάντια, μάσκες και άλλα σχετικά αναλώσιμα.
Οι τρεις εμπλεκόμενοι συνελήφθησαν αμέσως με τη διαδικασία του αυτοφώρου και κρατήθηκαν στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα. Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, οδηγήθηκαν ενώπιον του αρμόδιου κ. Εισαγγελέα, ο οποίος, αφού ενημερώθηκε για το μέγεθος της υπόθεσης, διέταξε τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης.
Ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Λάρισας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου, ξεκαθαρίζοντας ότι η στοματική υγιεινή αποτελεί μείζον ζήτημα για τη δημόσια υγεία και απαιτεί την τήρηση αυστηρότατων κανόνων. Όπως υπενθυμίζεται, η ελληνική νομοθεσία και τα σχετικά Προεδρικά Διατάγματα προβλέπουν λεπτομερώς τις ειδικές προδιαγραφές και την αδειοδότηση των οδοντιατρείων, καθώς η χρήση έστω και ενός οδοντιατρικού εργαλείου απαιτεί ειδική αποστείρωση, η οποία είναι πρακτικά και επιστημονικά αδύνατον να πραγματοποιηθεί σε ένα απλό δωμάτιο ξενοδοχείου.
Παράλληλα, επισημαίνεται ότι η Αλβανία δεν αποτελεί χώρα – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γεγονός που σημαίνει ότι υπόκειται σε εντελώς διαφορετικό νομικό καθεστώς, ακόμη και σε ό,τι αφορά την παράνομη διαφήμιση στην οποία προέβησαν. Η διοίκηση του Συλλόγου ξεκαθαρίζει προς πάσα κατεύθυνση ότι θα συνεχίσει να προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες νόμιμες ενέργειες με σκοπό την προάσπιση της υγείας των πολιτών και τη διασφάλιση της νομιμότητας στην άσκηση του επαγγέλματος.

