Μια ιστορική σελίδα γράφτηκε για το Αθλητικό Σωματείο Φαρσάλων «Ο ΑΠΙΔΑΝΟΣ», καθώς συμμετείχε για πρώτη φορά στην ιστορία του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου Κ18, το οποίο διεξήχθη στην Πάτρα. Η παρθενική αυτή εμφάνιση σε μια πανελλήνια αθλητική διοργάνωση τόσο υψηλού επιπέδου αποτελεί από μόνη της ένα τεράστιο ορόσημο για τον σύλλογο, τον προπονητή και τους αθλητές, επισφραγίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τη σοβαρή και μεθοδική δουλειά που γίνεται στις υποδομές του σωματείου.
Τα δύο κορίτσια της ομάδας, που εκπροσώπησαν το Σωματείο στα 100 μέτρα ταχύτητας, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό στην πίστα, αφήνοντας πολύτιμες υποθήκες και υποσχέσεις για το μέλλον.
Ο στίβος είναι ένας καθρέφτης της ίδιας της ζωής. Στα αγωνίσματα της ταχύτητας, όπου όλα κρίνονται σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, η σωματική προετοιμασία είναι μόνο το ένα κομμάτι. Το άλλο, εξίσου σημαντικό, είναι η διαχείριση της στιγμής. Το άγχος του μεγάλου αγώνα, η ευθύνη της κερκίδας και η ψυχολογική πίεση είναι παράγοντες που συχνά «βαραίνουν» τα πόδια των νεαρών αθλητών στη γραμμή της εκκίνησης.
Όταν μάλιστα έχουν προηγηθεί αστάθμητοι παράγοντες, όπως προβλήματα υγείας και απώλεια κρίσιμων προπονήσεων, το να στέκεσαι τελικά στο βατήρα και να μάχεσαι αποτελεί από μόνο του μια σπουδαία υπέρβαση.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου εξέφρασε τη βαθιά του υπερηφάνεια και για τις δύο αθλήτριες που τίμησαν τα χρώματα του συλλόγου:
-
Για την Ελένη Μπολούτσου, η οποία με περίσσιο πείσμα και αγωνιστικότητα επιβεβαίωσε τη σταθερότητά της, τρέχοντας πολύ κοντά στο ατομικό της ρεκόρ.
-
Για την Δήμητρα Θεοχάρη, η οποία παρέδωσε μαθήματα ψυχικής δύναμης, ξεπερνώντας πρόσφατες αντιξοότητες και κερδίζοντας μια προσωπική μάχη που πηγαίνει πολύ πιο πέρα από τα αυστηρά όρια των χρονομέτρων.
Σε αυτό το επίπεδο, πέρα από τα όρια, τις επιδόσεις και τους αριθμούς, η πραγματική αξία κρύβεται στην ίδια τη συμμετοχή, στο θάρρος της προσπάθειας και στις εμπειρίες που σφυρηλατούν τον χαρακτήρα των παιδιών.
Το πρώτο ιστορικό βήμα στα μεγάλα «σαλόνια» του ελληνικού στίβου έγινε για τον «Απιδανό». Η αρχή πραγματοποιήθηκε, οι πολύτιμες εμπειρίες κερδήθηκαν και το μέλλον δικαιωματικά ανήκει σε αυτά τα παιδιά. Από το Δ.Σ. εκφράζονται θερμά συγχαρητήρια στις αθλήτριες και στον προπονητή του συλλόγου, με το μήνυμα για τη συνέχεια να είναι σαφές: «Συνεχίζουμε πιο δυνατοί!».

