Β. Αντωνόπουλος: «Μην Σωπάς, Μίλα»

Δημήτρης Κανελλόπουλος (άρθρο)

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και μόνιμος υπουργός της επταετίας Μητσοτάκη, έδειξε τον δρόμο σε όλους για τα δάνειά τους και τις τράπεζες. Και είναι πολλοί οι οφειλέτες, όπως μας έλεγε στο podcast «Ανάγωγες Κουβέντες» η δικηγόρος Αριάδνη Νούκα, κόκκινα δάνεια έχουν τρία εκατομμύρια εκατό χιλιάδες άνθρωποι στη χώρα μας, ένας στους τρεις δηλαδή! Η δήλωση λοιπόν του Άδωνι Γεωργιάδη για τα δάνεια της Νέας Δημοκρατίας, εκτός από εξοργιστική και αλαζονική, ανοίγει νέους δρόμους. Μας είπε καταρχάς ότι η Νέα Δημοκρατία δεν πρόκειται να πληρώσει τα χρέη της στις τράπεζες (υπερβαίνουν τα 500 εκατομ. Ευρώ), γιατί αυτά «έχουν μπει στις προβλέψεις ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών εδώ και δεκαπέντε χρόνια», επομένως τα έχει «εξοφλήσει από την ανακεφαλαιοποίηση». Ερώτηση 1η: γιατί δεν μπήκαν στις προβλέψεις ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών και τα δάνεια του κόσμου, αλλά μπήκαν μόνο τα δάνεια της Νέας Δημοκρατίας; Είπε και άλλα ο Άδωνις όμως, που θα έπρεπε να ισχύσουν και για τον χρεωμένο κόσμο: η Νέα Δημοκρατία δεν θα πληρώσει τα δάνειά της επειδή λόγω μνημονίου μειώθηκαν τα έσοδά της (από την κρατική επιχορήγηση). Ό,τι ακριβώς συνέβη και με τον απλό κόσμο που του μειώθηκαν τα έσοδα λόγω της οικονομικής κρίσης. Ερώτηση 2η: πώς οι τράπεζες δεν τα ζητούν από τη Νέα Δημοκρατία τα χρωστούμενα, αλλά τα ζητούν από όλους τους άλλους; Και συνέχισε την επιχειρηματολογία του ο επιφανής και αμετροεπής υπουργός, γιατί η Νέα Δημοκρατία δεν πρέπει να πληρώσει τα χρέη της στις τράπεζες. «Η Νέα Δημοκρατία δανείστηκε από τις τράπεζες περίπου 150 εκατομμύρια σε πραγματικά λεφτά. Έχει πληρώσει μέχρι σήμερα στις τράπεζες διακόσια. Εμείς ως Νέα Δημοκρατία έχουμε πληρώσει όλα μας τα χρέη στις τράπεζες και πενήντα εκατομμύρια τόκους». Μα αυτό ακριβώς δεν έκανε και ο περισσότερος κόσμος; Πλήρωσε όλο το κεφάλαιο που δανείστηκε δύο και τρεις φορές, όχι μόνο μία όπως η Νέα Δημοκρατία. Και έδωσε και πολλούς τόκους. Αλλά εξακολουθεί να χρωστάει. Ερώτηση 3η: Γιατί η τράπεζα, αυτή η τράπεζα που χαρίζει τα δάνεια στη Νέα Δημοκρατία, δεν τα χαρίζει και στον κόσμο αλλά του παίρνει τα σπίτια; Είναι εξωφρενικό. Όχι μόνο το γεγονός αλλά και το θράσος του κ. Γεωργιάδη. Κάπως έτσι, ο αποχαυνωμένος και χρεωμένος κόσμος, αντί να αντιδράσει με αυτή την άθλια και κυνική δήλωση αλλά και με όλη την κατάσταση, πάει και τους ψηφίζει. Πού είναι ένα κίνημα να απαιτήσει από τις τράπεζες να εντάξουν όλους τους οφειλέτες στο καθεστώς στο οποίο ενέταξαν και τη Νέα Δημοκρατία; Να απαιτήσει την ίδια ακριβώς αντιμετώπιση. Ο Αλέξης Τσίπρας θα έπρεπε να το είχε κάνει σημαία του αυτό. Με χειροπιαστές υποσχέσεις και όχι γενικολογίες και κοινοτοπίες.

Υ.Γ.

Αυτό το απερίγραπτο πολιτικό όν, το οποίο ακούει στο όνομα ΑΔΩΝΙΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ, χωρίς ίχνος ντροπής μας τονίζει κατάμουτρα ότι όλοι εμείς όσοι έχουμε δάνεια λόγω κρίσης είμαστε ανόητοι-κορόιδα μιας και τα αποπληρώνουμε.
Επίσης με περίσσια υποκρισία αναφέρεται ο ίδιος ο Κυριάκος (Κούλης) Μητσοτάκης σε τζάμπα 1 και τζάμπα 2.
Οι εκλογές βρίσκονται κοντά μας. Η απάντηση πρέπει να τους δοθεί στην ΚΑΛΠΗ και όχι μόνο.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Κ. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΣ

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του ifarsala.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το ifarsala.gr στα
αγαπημένα σου στη Google

Comments are closed.