Επίσκεψη πραγματοποίησαν την Δευτέρα (06/02) στο μπλόκο που έχουν στήσει οι αγρότες των Φαρσάλων, στο ύψος της παλιάς ε.ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, ο Δήμαρχος κ. Καραχάλιος και ο αντιδήμαρχος κ. Μπαμπανίκας οι οποίοι δήλωσαν την στήριξη τους στον αγώνα και στα δίκαια αιτήματα των αγροτών.
Δήμαρχος και αντιδήμαρχος Φαρσάλων στο μπλόκο των αγροτών
Θέλεις να βλέπεις τα νέα του ifarsala.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:
αγαπημένα σου στη Google
