Δεν θέλετε τον Λογαριασμό Προνομίων της Εθνικής; Δείτε τι μπορείτε να κάνετε

Διευκρινίσεις για τον καταθετικό λογαριασμό προνομίων που προσφέρει στους πελάτες της με μηνιαία συνδρομή 0,80 ευρώ, παρέχει η Εθνική Τράπεζα.

Ειδικότερα η Εθνική Τράπεζα αναφέρει, ότι ενστερνιζόμενη την ευρωπαϊκή, αλλά και εγχώρια, τάση για μετάβαση σε συνδρομητικά πακέτα που αλλάζουν τη φιλοσοφία των επί μέρους χρεώσεων για καθημερινές συναλλαγές και διευρύνοντας τη γκάμα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες της, έχει από τον Σεπτέμβριο του 2024 δημιουργήσει τον Λογαριασμό Προνομίων.

Σύμφωνα με την Εθνική Τράπεζα ο Λογαριασμός αυτός προσφέρει σημαντικά οφέλη στους πελάτες της.

Συγκεκριμένα, ο Λογαριασμός Προνομίων, προσφέρει ένα γενναιόδωρο πακέτο συναλλαγών, που υπερκαλύπτει τις βασικές μηνιαίες ανάγκες κάθε πελάτη:

1.Απεριόριστα δωρεάν εξερχόμενα εμβάσματα προς τράπεζες εσωτερικού και χωρών Ε.Ε. έως 5.000 ευρώ μηνιαίως (έναντι κόστους 0,50 ευρώ το καθένα)

2.Απεριόριστα δωρεάν εισερχόμενα εμβάσματα από τράπεζες εσωτερικού και χωρών Ε.Ε. έως 5.000 ευρώ μηνιαίως (έναντι κόστους 0,50 ευρώ το καθένα)

3.Δωρεάν απεριόριστες πληρωμές όλων των λογαριασμών μέσω παγίων εντολών σε ΙΒ/ΜΒ και ΑΤΜ

4.Δωρεάν φόρτιση προπληρωμένων καρτών (prepaid cards) μέσω όλων των καναλιών (δωρεάν έως 100 ευρώ βάσει της νομοθεσίας, αντί χρέωσης 1 ευρώ για μεγαλύτερα ποσά)

5.Δωρεάν έκτακτα αντίγραφα κίνησης και πάσης φύσεως βεβαιώσεις για τον λογαριασμό

6.Πόντους Go For More κάθε μήνα για κατοχή του εν λόγω λογαριασμού και για τις συναλλαγές μέσω χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας

Η μηνιαία συνδρομή είναι 0,80 ευρώ και συνεπώς ο πελάτης με μικρή χρήση των προνομίων μπορεί να αποκομίσει όφελος. Για παράδειγμα, ο πελάτης είναι κερδισμένος αν λάβει ένα εισερχόμενο και στείλει ένα εξερχόμενο έμβασμα, ή αν φορτίσει την προπληρωμένη κάρτα του 1 φορά με ποσό μεγαλύτερο των 100 ευρώ.

Ήδη, περισσότεροι από 1,5 εκατομμύρια πελάτες, όπως αναφέρει, έχουν επιλέξει τον Λογαριασμό Προνομίων και αξιοποιούν τα προνόμια που προσφέρει κάθε μήνα. Όσον αφορά την ενημέρωση των πελατών για τον Λογαριασμό Προνομίων, γίνεται συστηματικά, με σειρά προσωπικών μηνυμάτων και επικοινωνιών. Οι πελάτες έχοντας ενημερωθεί, μπορούν να επιλέξουν, μέσω του Internet & Mobile banking, ποιο είδος λογαριασμού επιθυμούν. Η επικοινωνία αυτή μπορεί να γίνει και με την Εξυπηρέτηση Πελατών τηλεφωνικά ή πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα της Τράπεζας, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή επιλέξει ο πελάτης.