Ένα νέο κύμα «απατηλών» μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έχει αρχίσει να κυκλοφορεί, στοχεύοντας ανυποψίαστους πολίτες με την υπόσχεση επιστροφής υπερχρεωμένων φόρων. Οι απατεώνες, χρησιμοποιώντας ένα προσχηματικά επίσημο ύφος, επιχειρούν να αποσπάσουν ευαίσθητα προσωπικά και τραπεζικά δεδομένα από τους παραλήπτες.
Το μήνυμα, το οποίο φέρει τον τίτλο «Αγαπητέ πελάτη», ενημερώνει τους χρήστες ότι, έπειτα από μια «μηνιαία επισκόπηση των φορολογικών τους αρχείων», διαπιστώθηκε ότι ενδέχεται να δικαιούνται επιστροφή χρημάτων. Για να «διευκολύνουν την εκταμίευση αυτών των κεφαλαίων», οι αποστολείς καλούν τους παραλήπτες να «πιστοποιήσουν τα στοιχεία της συναλλαγής τους μέσω της ασφαλούς μας πύλης».
Το κλειδί της απάτης βρίσκεται στην «απαιτούμενη ενέργεια». Οι χρήστες παροτρύνονται να «επιταχύνουν τη διεκπεραίωση της επιστροφής τους» κάνοντας κλικ σε έναν υπερσύνδεσμο με την αόριστη ένδειξη «Κάντε κλικ εδώ». Οι ειδικοί στον κυβερνοχώρο προειδοποιούν ότι τέτοιοι σύνδεσμοι συνήθως οδηγούν σε ψεύτικες ιστοσελίδες, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να μιμούνται επίσημες πλατφόρμες. Σε αυτές τις σελίδες, οι χρήστες καλούνται να εισάγουν προσωπικά δεδομένα, όπως κωδικούς πρόσβασης, αριθμούς πιστωτικών καρτών και τραπεζικούς λογαριασμούς, τα οποία στη συνέχεια καταλήγουν στα χέρια των απατεώνων.
Το μήνυμα κλείνει με την καθησυχαστική διαβεβαίωση ότι «μετά την επιτυχή επικύρωση, η επιστροφή χρημάτων σας θα διεκπεραιωθεί αμέσως και θα κατατεθεί στον καθορισμένο λογαριασμό σας εντός 24 έως 48 εργάσιμων ωρών», υπογράφοντας με ένα ψευδεπίγραφο «Ειλικρινά».