Ευχαριστήριο…

Ευχαριστώ Θερμά την κ. Ιωάννου Αναστασία για το χρηματικό βραβείο που παρέλαβα, εις μνήμη της αείμνηστης και αγαπητής μας Δασκάλας, Βίκυς Ιωάννου.

Το χαμόγελο και η καλοσύνη της,  θα’ναι πάντα χαραγμένα στο μυαλό των μαθητών της Μουσικής Σχολής του Δήμου Φαρσάλων.

Αισθανόμαστε Τυχεροί που σε γνωρίσαμε Βίκυ.

Μουσουλής Κων/νος

*Το βραβείο παραδόθηκε από τον Πρόεδρο ΟΠΑΚΠΑ Δήμου Φαρσάλων κ. Νίκο Γκατζόγια.

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του ifarsala.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το ifarsala.gr στα
αγαπημένα σου στη Google

Comments are closed.