ΟΑΕΔ – Google: Δωρεάν κατάρτιση στο ψηφιακό μάρκετινγκ για 3.000 ανέργους

Ο ΟΑΕΔ και η Google υπέγραψαν την Τρίτη (23.06.2020) στην Αθήνα μνημόνιο συνεργασίας για την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των ανέργων και οικονομικά ευάλωτων συμπολιτών μας (δικαιούχων του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος).

Όπως αναφέρει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, η κοινή δράση από ΟΑΕΔ – Google αποτελεί μέρος της πρωτοβουλίας “Grow Greece with Google” (grow.google/intl/el). Στόχος της προσπάθειας είναι να στηριχθεί η ανάκαμψη της χώρας, μέσω της τεχνολογίας, προσφέροντας σε νέους, από 15 έως 29 ετών, την παροχή εξειδικευμένων γνώσεων, προκειμένου να αναπτύξουν τις ψηφιακές δεξιότητές τους και να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί στην αγορά εργασίας.

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε κάτω από την “ομπρέλα” της Εθνικής Συμμαχίας για Ψηφιακές Δεξιότητες, στο οποίο συμμετέχουν το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, ο ΟΑΕΔ και η Google.

Στο πλαίσιο του προγράμματος “Grow Greece with Google”, η πρώτη δράση θα περιλαμβάνει τη δωρεάν κατάρτιση στο ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) από τη Google, μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας, για περίπου 3.000 νέους, που θα επιλεγούν από τον ΟΑΕΔ, για να βελτιώσουν τις ψηφιακές δεξιότητές τους.

Ύστερα από πρωτοβουλία της υφυπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδιας για θέματα Πρόνοιας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Δόμνας Μιχαηλίδου, το 30% των επιλαχόντων θα προέρχεται από τους δικαιούχους του Ελάχιστου Εγγυημένου Εισοδήματος.

Στη δεύτερη φάση του προγράμματος, λαμβάνεται μέριμνα, ώστε οι ωφελούμενοι να συνδεθούν με επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα και να αποκτήσουν και την αντίστοιχη αμειβόμενη εργασιακή εμπειρία στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ για διάστημα έξι μηνών, προκειμένου να επιτευχθεί το μέγιστο αποτέλεσμα της παρέμβασης.

πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Κάντε εγγραφή στο κανάλι μας για να βλέπετε πρώτοι όλα τα νέα βίντεο!