Προβλήματα παρατηρούνται εδώ και λίγη ώρα (λίγο πριν τις 8 μ.μ.) με την με την χρήση των χρεωστικών καρτών και με την πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της winbank, της Τράπεζας Πειραιώς, σύμφωνα με μηνύματα αναγνωστών, που προσπαθούν να εκτελέσουν συναλλαγές.
ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ (ώρα 10:15 μμ)
Λίγο μετά τις 10 μ.μ. το αρχικό πρόβλημα στην winbank φαίνεται ότι αποκαταστάθηκε.
Σε ερώτηση στα social media της τράπεζας για το αν λειτουργεί το winbank η απάντηση ήταν η εξής: “Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η υπηρεσία της winbank προσωρινά δεν είναι διαθέσιμη και ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση αποκατάσταση της λειτουργίας. Ευχαριστούμε για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσή σας για ό,τι χρειαστείτε”.
Το Tweet της Τράπεζας Πειραιώς
@siorha @g_akis Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η λειτουργία της winbank και των καρτών έχει αποκατασταθεί. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση και παραμένουμε στη διάθεσή σας για ό,τι χρειαστείτε.
— winbank (@winbank_tweets) May 13, 2020
Χαρακτηριστικό ήταν το στιγμιότυπο από την προσπάθεια για είσοδο στην winbank νωρίτερα, στην εφαρμογή του κινητού, ενώ ανάλογο μήνυμα έβγαινε στους χρήστες που προσπάθησαν να κάνουν είσοδο από υπολογιστή.