Δόθηκε το νερό στα Φάρσαλα

Ξεκίνησε το απόγευμα της Πέμπτης η παροχή νερού στα Φάρσαλα, μετά την αποκατάσταση της βλάβης που προκλήθηκε σε κεντρικό αγωγό της ΔΕΥΑ Φαρσάλων, στον περιφερειακό δρόμο.

Η παροχή του νερού θα επανέλθει σταδιακά σε λίγη ώρα σε όλη την πόλη.

Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε το σημείο όπου υπήρχε το πρόβλημα.

Θέλεις να βλέπεις τα νέα του ifarsala.gr πρώτα στη Google;
Πρόσθεσέ μας στις προτιμώμενες πηγές σου:

Πρόσθεσε το ifarsala.gr στα
αγαπημένα σου στη Google

Comments are closed.