Ο Γιώργος Λέντζας και ο Άγγελος Γιακουμίδης αναζητούν τις πιο τρελές ποδοσφαιρικές ιστορίες του κόσμου

Football, Voetbal, Futebol, Futbol, Fudbal. Σε όποια μεριά της Γης κι αν πας, οι συγκεκριμένες λέξεις σημαίνουν ένα πράγμα, ποδόσφαιρο. Ξεκινώντας από αυτές ο Γιώργος Λέντζας και ο Άγγελος Γιακουμίδης δημιούργησαν το «Football Stories» και μαζί με την ομάδα τους μπήκαν σ’ ένα αεροπλάνο και γύρισαν όλο τον κόσμο, καταγράφοντας με τις κάμερές τους τα μεγαλύτερα ντέρμπι του κόσμου. Από το Σέλτικ – Ρέιντζερς στην κρύα και συννεφιασμένη Σκωτία μέχρι το Μπόκα – Ρίβερ στην Αργεντινή.

Στο ενδιάμεσο πέρασαν από Ολλανδία, Αγγλία, Τουρκία, Ισπανία, Κολομβία και φυσικά Βραζιλία. Τους συνάντησα ένα μεσημέρι στην Αθήνα, μερικές μέρες πριν πάνε ξανά στο αεροδρόμιο, αυτήν τη φορά με προορισμό τη Σερβία.

Καθόμαστε σ’ ένα κατάστημα που πουλά χυμούς. Εκεί ο Άγγελος αρχίζει να μου μιλά για την ιδέα του. Για εκείνο το βράδυ που μαζί με τον φίλο του τον Δημήτρη, επίσης μέλος της παρέας του «Football Stories», τρώγοντας σουβλάκια και πίνοντας ρετσίνα, σχολίαζαν την άσχημη κατάσταση στο ελληνικό ποδόσφαιρο. «Τι ωραίο θα ‘ταν να δείχναμε το πραγματικό ποδόσφαιρο που παίζεται στο εξωτερικό» αναρωτήθηκε. Άλλωστε, είχε εμπειρία, έχοντας δουλέψει ως φυσικοθεραπευτής σε ελληνικές ομάδες κι έχοντας απορρίψει μια μεγάλη πρόταση από την Arsenal, όταν έκανε το μεταπτυχιακό του στη Βρετανία, για να υλοποιήσει τη συγκεκριμένη εκπομπή.

Οι παρέες δίνουν πολλή ενέργεια σε ένα πρότζεκτ. Μπορώ να καταλάβω πως η εκπομπή έχει άρωμα «World Party». Το γεγονός ότι αυτό δεν λειτούργησε δεν θα με απέτρεπε από το να δουλέψω ξανά με φίλους. Αντιθέτως, θεωρώ πως δουλεύοντας με φίλους, αντιλαμβάνεσαι αν είναι πραγματικοί σου φίλοι.

Πήρε τηλέφωνο τον Γιώργο Λέντζα, τον οποίο γνώριζε ήδη. Εκείνος εντυπωσιάστηκε. Πήραν το πρώτο αεροπλάνο με προορισμό τη Ρώμη. Ο στόχος τους ήταν να κάνουν έναν «πιλότο» και να δουν εάν θα έβρισκαν διαφήμιση.

Τα χρήματα για το ταξίδι τα βάζουν από την τσέπη τους, αφού πρόκειται για δική τους παραγωγή. Η κουβέντα δεν άργησε να πάει στις δυσκολίες και τα εμπόδια που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν μέχρι να πάρει σάρκα και οστά το πρότζεκτ.

— Πόσο εύκολο ήταν να πείσετε ένα κανάλι να βάλει μια τέτοια, πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα εκπομπή στο πρόγραμμά του;

Γιώργος Λέντζας: Νομίζω πως τα κανάλια αυτή την περίοδο ψάχνονται. Βλέπουμε πως υπάρχει μια διάθεση πειραματισμού με νέα πρότζεκτ. Σε όσες διαφημιστικές πήγαμε, μας είπαν πως δέχονται να βάλουν χρήματα, με τη σκέψη πως θα μπορούσε να προβληθεί στο Netflix. Είχαμε κάνει μερικές επαφές, είχαμε προχωρήσει τις συζητήσεις, ωστόσο το πρόβλημα ήταν πώς στο Netflix αυτήν τη στιγμή «μπατζετάρουν» τις παραγωγές του 2022. Έπρεπε, δηλαδή, να περιμένουμε. Ο ΑΝΤ1 ήταν μια πολύ καλή συγκυρία για μας.   Είναι πολύ καινοτόμο το γεγονός πως ένας τηλεοπτικός σταθμός όπως ο ΑΝΤ1 θέλησε να έχει μια τέτοια εκπομπή στο πρόγραμμά του και να τη δοκιμάσει. Ευχαριστούμε πάρα πολύ τον Τζώρτζη Ποφάντη, τον Γενικό Διευθυντή προγράμματος του σταθμού, γιατί χωρίς αυτόν δεν ξέρουμε αν θα είχαμε την ευκαιρία. Ο άνθρωπος γουστάρει πάρα πολύ την μπάλα και ήθελε να επενδύσει σε ιδιαίτερο πρόγραμμα. Γνωρίζουμε πως δεν είναι ένα πρότζεκτ που μπορεί να κάνει υπερβολικά νούμερα. Ξέρουμε πως είναι ειδικού ενδιαφέροντος και απευθύνεται κατά βάση σε άντρες, αν και έχουμε προσπαθήσει να προσελκύσουμε και γυναικείο κοινό μέσω της ταξιδιωτικής προσέγγισης. Στην τηλεόραση αυτό κανονικά θα ήταν ένα μεγάλο Χ (γελάει).

Διαβάστε την συνέχεια στη LIFO