Google: Tέλος στις ενοχλητικές ανακατευθύνσεις μέσω Chrome

Μέσα στους επόμενους μήνες ο Chrome πρόκειται να γίνει πιο ισχυρός και πιο «ψιλιασμένος» αφού η Google επιβεβαίωσε ότι από την έκδοση 64 και έπειτα θα μπλοκάρει κάθε αυτόματη ανακατεύθυνση (redirect).   Παρά το branding της Google, ο Chrome δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα σίγουρο στοίχημα στο χώρο των προγραμμάτων περιήγησης στο διαδίκτυο.

Στον πυρήνα του, ο Chrome είναι μια παραλλάγη του Linux, o οποίος έχει περάσει διάφορες φάσεις (αρρώστιας, ανάρρωσης και μαζικής κυριαρχίας) από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 μέχρι σήμερα. Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης προσπάθειας της μητρικής εταιρείας να πολεμήσει ένα από τα ευαίσθητα σημεία του προγράμματός της και να εμποδίζει την ανακατεύθυνση σε εκνευριστικό και διαφημιστικό υλικό, εισάγει κάποιες νέες προφυλάξεις στο Chrome. Σύμφωνα με μια νέα ανάρτηση στο blog της, η Google δήλωσε ότι περίπου μία στις πέντε αναφορές αρνητικών σχολίων αναφέρει ότι ο Chrome κατευθύνει τους χρήστες σε ανεπιθύμητες, κοινώς άσχετες και ενοχλητικές, ιστοσελίδες και επιβεβαιώνει ότι στις επόμενες εκδόσεις του Chrome το πρόβλημα αυτό θα εξαφανιστεί.

Βέβαια, το σχέδιο της Google για το μπλοκάρισμα των ανακατευθύνσεων θα αναπτυχθεί σε τρία μέρη. Αρχικά θα εμποδίζει τις διαφημίσεις από την ανακατεύθυνση επισκεπτών σε άλλον ιστότοπο έαν δεν έχουν κάνει μόνοι τους κλικ. Όταν συμβαίνει αυτό, θα εμφανίζεται μια γραμμή εργαλείων στην οθόνη που θα δείχνει ότι έχει μπλοκαριστεί μια ανακατεύθυνση.

Μετά από αυτό το βήμα, η Google θα ξεκινήσει έναν ακόμα πιο ευεργετικό αγώνα στον πόλεμο της ανακατεύθυνσης, το οποίο θα έρθει με την έκδοση 65 και θα μπλοκάρει μια άλλη εκνευριστική ενέργεια: όταν ορισμένες φορές πέφτεις πάνω σε ένα λινκ κι αυτό ανοίγει σε νέο tab και μετά αυτόματα η σελίδα απ’ όπου πάτησες το λίνκ σε βγάζει σε άλλη διαφήμιση και χάνεται τελείως η μπάλα και θέλεις να σπάσεις την οθόνη. Αυτή την αλυσιδωτή πρακτική υιοθετούν πολλές διαφημιστικές σελίδες για να παρακάμπτουν το μπλοκάρισμα των pop-up διαφημίσεων, αλλά σύντομα το Chrome θα δώσει ένα τέλος και σε αυτό το παραπλανητικό τρικ. Επίσης, κάτι πολύ σημαντικό ακόμα είναι ότι ο Chrome θα μπορεί να μπλοκάρει όλα τα στοιχεία που πιθανόν βρίσκονται σε μια ιστοσελίδα, είτε φανερά είτε «μεταμφιεσμένα» είτε αόρατα, έτσι ώστε την επόμενη φορά να μην μπορούν να λειτουργήσουν και να μην αφήνουν να γίνεται αναπαραγωγή βίντεο διαφημίσεων ή αυτόματα download.

H Google αναφέρει ότι οι αλλαγές στον Chrome θα αρχίσουν να «ρολάρουν» για όλους μέσα στους πρώτους μήνες του 2018.

Πηγή: www.lifo.gr