Αγοραστός: Από το 2009 μελετάται ο δρόμος Λάρισα- Φάρσαλα από το υπουργείο!

Δεν υπάρχει καμία απάντηση από τις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών για την τύχη της μελέτης του πολύπαθου δρόμου Λάρισας – Φαρσάλων, ούτε υπήρξε καμία σαφής δέσμευση για την ημερομηνία αποπεράτωσής της κατά τη διάρκεια του αναπτυξιακού συνεδρίου της Θεσσαλίας. Αυτό αποκάλυψε ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός μιλώντας το μεσημέρι της Πέμπτης στο Μαγκαζίνο της Θεσσαλίας επισημαίνοντας ακόμη, ότι ο δρόμος μελετάται από τις υπηρεσίες του υπουργείου από το 2009!

Δείτε το βίντεο από το 03:25

Είναι προφανές μετά και τη δημόσια τοποθέτηση του περιφερειάρχη, ότι η  χώρα με τις συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην κατασκευή των οδικών αξόνων, που υπέγραψε από το 2008, ζει σε ένα ιδιότυπο καθεστώς, περιορισμού της ελευθερίας κινήσεων σε ότι αφορά τη στρατηγική χάραξης των οδικών αξόνων, που σχετίζονται με τη γενικότερη ανάπτυξη της, αφού τα δίκτυα μεταφορών παίζουν καθοριστικό ρόλο.. Και το τίμημα είναι ακόμη μγαλύτερο εις βάρος των πολιτών της Θεσσαλίας και ιδιαίτερα του Νομού Λάρισας, που κατέχει ένα κομβικό γεωγραφικό ρόλο στην καρδιά της ενδοχώρας και στη μέση του άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη.

Με την κατασκευή της Εγνατίας θα ανέμενε κανείς να ολοκληρωθεί και η κάθετη σύνδεση της Λάρισας με την Κοζάνη, ώστε να υπάρχει η εναλλακτική διέλευση της κίνησης από Βορρά προς νότο της χώρας, μέχρι τα Φάρσαλα και από εκεί μέχρι το Δομοκό.

Όλα δείχνουν όμως ότι οι κοινοπραξίες τραπεζών και κατασκευαστικών που εκμεταλλεύονται τα διόδια στην ΠΑΘΕ και σύντομα και στον Ε-65 έχουν θέσει βέτο στις πολιτικές ηγεσίες, θεωρώντας ότι αν ολοκληρωθεί ο άξονας Κοζάνη- Λάρισα- Φάρσαλα- Δομοκός, αυτό θα σημαίνει σημαντική απώλεια εσόδων, καθότι ο άξονας αυτός είναι η πιο σύντομη όδευση προς Αθήνα από Θεσσαλονίκη…

Αυτό όμως έχει δραματικές συνέπειες τόσο αναπτυξιακής υστέρησης της Θεσσαλίας και ιδαίτερα των πιο απομακρυσμένων επαρχιών του Νομού Λάρισας, της Ελασσόνας και των Φαρσάλων, ενώ – το κυριότερο- κοστίζει σε ανθρώπινες ζωές, όπως έχουμε αναφέρει συχνά το τελευταίο διάστημα. Ο λόγος είναι ότι ειδικά στο δρόμο Φαρσάλων – Λάρισας, συνωστίζονται καθημερινά τα τελευταία χρόνια, από τότε που κατασκευάστηκαν τα τούνελ στο πέταλο του Μαλιακού και μπήκαν πρόσθετα διόδια, δεκάδες νταλίκες περνούν από τον Δομοκό στα Φάρσαλα και από εκεί βγαίνουν στη Νίκαια για να συνεχίσουν στην εθνική οδό…

Αν δεν ολοκληρωθεί η μελέτη του δρόμου Λάρισας – Φαρσάλων από το υπουργείο και δεν ξεκινήσουν τα έργα για τη διαπλάτυνσή του, το πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί και θα συνεχίζουμε να θρηνούμε θύματα βδομάδα τη βδομάδα, παράπλευρες απώλειες μιας πολιτείας που αδυνατεί να παρέχει τη στοιχειώδη οδική ασφάλεια στους πολίτες, καταλήγει το δημοσίευμα της thessaliatv.gr.