Πώς να ελέγξετε την πίεση των ελαστικών σας

Για πολλούς από εσάς , η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι από τις μεγαλύτερες αγορές  που θα κάνετε και είναι σημαντικό να το κρατήσετε τακτοποιημένο ώστε να συνεχίσει να λειτουργεί σωστά.

Μέρος αυτής της διαδικασίας είναι και η διατήρηση της πίεσης των ελαστικών σας ώστε το όχημα να λειτουργεί όσο πιο ομαλά γίνεται. Σας παραθέτουμε μερικές συμβουλές αν είστε αρχάριος με την διαδικασία.

Βεβαιωθείτε ότι ο μετρητής σας είναι ακριβής.

Η ακριβής μέτρηση της πίεσης στα λάστιχα αυτοκινήτου μπορεί να σας διαβεβαιώσει ότι  το όχημά σας είναι όσο το δυνατόν πιο ασφαλές. Εκτός αυτού, τα ελαστικά του αυτοκινήτου σας αντιπροσωπεύουν τη μοναδική επαφή του αυτοκινήτου σας με το δρόμο, έτσι η διατήρησή τους είναι ζωτικής σημασίας.

Ενώ μπορεί να βασιστείτε στο μετρητή ελαστικών στο κοντινό σας συνεργείο, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι είναι ακριβές, δεδομένου ότι συχνά κακομεταχειρίζονται και εκτίθενται καθημερινά.

Ο σύλλογος αυτοκινητιστών προτείνει να αγοράζετε το δικό σας μετρητή πίεσης ελαστικών.

Ελέγξτε την πίεση όταν τα ελαστικά είναι κρύα.

Όταν οδηγείτε το αυτοκίνητό σας , τα ελαστικά σας μπορεί να ζεσταθούν, αυξάνοντας το ποσό της πίεσης που έχουν. Αυτό σημαίνει ότι όταν κρυώσουν μπορεί να δείχνουν ξεφούσκωτα.

Είναι καλύτερο να ελέγχετε τα ελαστικά σας όταν είναι κρύα , πράγμα που σημαίνει ότι δεν έχετε οδηγήσει πάνω από ένα χιλιόμετρο.

Παρόλα αυτά , αν χρειάζεται να οδηγήσετε περισσότερο από ένα χιλιόμετρο για να φτάσετε στο σταθμό για να φουσκώσετε τα ελαστικά σας μετρήστε και καταγράψτε την πίεση πριν οδηγήσετε  ώστε να σιγουρευτείτε ότι τα ελαστικά σας θα φουσκώσουν σωστά.

Μόλις φτάσετε στο συνεργείο ελέγξτε την πίεση των ελαστικών σας για δεύτερη φορά και καταγράψτε την διαφορά μεταξύ των μετρήσεων. Θα πρέπει να φουσκώσετε τα ελαστικά  μέχρι να φτάσουν το κατάλληλο επίπεδο πίεσης που έχουν όταν είναι κρύα συν την διαφορά ανάμεσα στην πρώτη και στη δεύτερη μέτρηση σε υψηλότερη θερμοκρασία.

Πώς μπορείτε να βρείτε τα συνιστάμενα επίπεδα πίεσης;

H συνιστώμενη πίεση των ελαστικών μπορεί να βρεθεί κοντά στο μαρσπιέ της πόρτας  ή στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου, κάτω από το καπό ή στο πώμα των καυσίμων.

Πώς να ελέγξω την πίεση των ελαστικών μου.

Αυτή η δουλειά πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν σαν μέρος της συνηθισμένης συντήρησης αυτοκινήτου. Στην πραγματικότητα, συνίσταται να ξαναγεμίσετε τα ελαστικά σας κάθε δεύτερη φορά που βάζετε βενζίνη.

Παρόλα αυτά , πρέπει επίσης να ελέγχετε την πίεση όταν περιστρέφετε τα ελαστικά σας. Όταν φέρνεται τα ελαστικά σας για συντήρηση αυτό πρέπει να περιλαμβάνεται. Πολλά αυτοκίνητα έχουν διαφορετικές πιέσεις στους μπροστά και πίσω τροχούς, αρά κι αυτό πρέπει να προσαρμόζεται.

Τα ελαστικά σας θα χάσουν περισσότερη πίεση στους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες παρά τον χειμώνα, άρα θα πρέπει να δείξετε περισσότερη προσοχή σε αυτά αν κάνετε καλοκαιρινά ταξίδια με το αυτοκίνητο.

Επιπλέον η πίεση των ελαστικών σας μπορεί να μειωθεί αν κουβαλάτε βαρύ φορτίο ή ρυμουλκείτε κάποιο άλλο όχημα ή φορτίο καθώς ασκείτε μεγάλη πίεση στα ελαστικά σας. Αν σχεδιάζετε οικογενειακές διακοπές ή οδικό ταξίδι και έχετε πακετάρει τα πάντα μέχρι και τον νεροχύτη της κουζίνας  είναι αναγκαίο να ελέγξετε τα ελαστικά σας πριν να ξεκινήσετε.

Σύμφωνα με τους ειδικούς πρέπει να φροντίσετε και να προσθέσετε 4PSI πίεση στα ελαστικά σας αν κουβαλάτε επιπλέον φορτίο ή σχεδιάζετε να οδηγήσετε πιο γρήγορα από ότι το Συνηθισμένο. Για παράδειγμα αν οδηγείτε σε δρόμους πόλεων και σε χαμηλά όρια ταχύτητας και φεύγετε για την εξοχή, τα ελαστικά σας μπορεί να χρειάζονται επιπλέον αέρα για να συντηρήσουν καλύτερα τις υψηλές ταχύτητες. Η γρήγορη οδήγηση μπορεί επίσης να δημιουργήσει στα ελαστικά σας πιο γρήγορη φθορά και να αυξήσουν την πίεση τους. Παρόλα αυτά είναι σημαντικό να μην φουσκώνετε τα ελαστικά σας με πίεση πάνω από 40PSI καθώς η πίεση αυξάνεται καθώς τα ελαστικά σας θερμαίνονται από την οδήγηση.

Ο τακτικός έλεγχος της πίεσης των ελαστικών σας μπορεί να εξασφαλίσει τα ελαστικά σας δεν χρησιμοποιούν περισσότερη δύναμη. Τα ελλιπώς φουσκωμένα λάστιχα έχουν μεγαλύτερη αντίσταση κύλισης, έτσι  θα πρέπει να χρησιμοποιείτε περισσότερο καύσιμο για να πάτε από το  σημείο Α στο Β.

Πηγή πληροφοριών tyrestore