Tο Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό φεύγει και γίνεται ποδηλατόδρομος

ο ποδήλατο αποκτά τον Μάρτιο στα Τρίκαλα τη θέση που του αξίζει. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος για το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό (στις 29 Φεβρουαρίου 2016), οι τρικαλινοί ποδηλάτες θα διαθέτουν άλλα 2.600 μέτρα ασφαλούς κυκλοφορίας. Πρόκειται για τη μετατροπή του λεωφορειόδρομου σε ποδηλατόδρομο, όπως ήταν δέσμευση του Δήμου Τρικκαίων.
Το μεσημέρι της Δευτέρας 15 Φεβρουαρίου 2016 εγκρίθηκε από την αρμόδια Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Τρικκαίων, η εισήγηση του τμήματος Πολεοδομικού Σχεδιασμού και Περιβάλλοντος. Αυτή προβλέπει οριοθέτηση του τρίτου κατά ποδηλατόδρομου στην πόλη, διπλής κυκλοφορίας για τους ποδηλάτες, με έμφαση στην ανάδειξη του Ληθαίου ποταμού.

ΧΑΡΤΗΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥ
Η διαδρομή έχει δύο αλλαγές σε σχέση με την κίνηση του Λεωφορείου.
1. Αντί για την οδό στρατηγού Σαράφη, οι ποδηλάτες από τη γέφυρα Γούρνας θα στρίβουν δεξιά στην οδό Αμαλίας μέχρι την κεντρική πλατεία.
2. Οι ποδηλάτες θα συνεχίζουν σε όλο το μήκος της οδού Ιακωβάκη, ευθεία μέχρι τη γέφυρα Γκίκα, από όπου θα στρίβουν προς το Μουσείο Τσιτσάνη και το Τζαμί (επίσης, στην οδό Καρδίτσης, δεν μετατρέπεται η υπάρχουσα λεωφορειολωρίδα σε ποδηλατόδρομο).
Η διαδρομή πλέον θα είναι: Τζαμί – Καποδιστρίου – Κοραή – δεξιά οδός Αμαλίας– κεντρική γέφυρα – Β. Τσιτσάνη – δεξιά οδός Διονυσίου – Απ. Ιακωβάκη – δεξιά γέφυρα Γκίκα – αριστερά πίσω μέρος Μουσείου Τσιτσάνη.
Οι αναγκαίες παρεμβάσεις θα γίνουν άμεσα και αφού εγκριθούν και από το Δημοτικό Συμβούλιο στη συνεδρίαση της ερχόμενης Πέμπτης 18 Φεβρουαρίου. Ηδη ετοιμάζονται τα συνεργεία του Δήμου, ώστε να τοποθετηθούν τα κολωνάκια, που θα οριοθετούν και θα προφυλάσσουν τους ποδηλάτες.
Με τον συγκεκριμένο ποδηλατόδρομο, η πόλη θα έχει ένα από τα μεγαλύτερα αστικά δίκτυα ποδηλατοδρόμων στην Ελλάδα. Μαζί με αυτούς στις οδούς Κονδύλη και Καλαμπάκας, αλλά και την περιαστική διαδρομή προς Διαλεχτό, τα Τρίκαλα είναι ο Δήμος που δίνει πραγματική βαρύτητα στο φιλικότερο μέσο μετακίνησης.

Πηγή: ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ