«Ελληνικό» 1 στα 2 γιαούρτια που καταναλώνονται στις ΗΠΑ

Τεράστιες προοπτικές για το ελληνικό γιαούρτι στις ΗΠΑ «βλέπει» νέα έρευνα. Σύμφωνα με την TechNavio, οι πωλήσεις θα συνεχίσουν να αυξάνονται ετησίως κατά 5% και θα πιάσουν τα 4 δισ. δολάρια σε αξία το 2019 από 1,5 δισ. δολάρια που ήταν πέρυσι.
Τελικά το “ελληνικό” γιαούρτι δεν ήταν ένα παροδικό trend. Μπορεί οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεών του να μην είναι πλέον αυτοί που ήταν λίγα χρόνια νωρίτερα, ωστόσο η «ελληνική επανάσταση» στην αγορά γιαούρτης στις ΗΠΑ θα συνεχίσει σύμφωνα με την TechNavio. Η εταιρεία εκτιμά πως οι πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας θα συνεχίσουν να αυξάνονται ετησίως κατά 5% και θα πιάσουν τα 4 δισ. δολάρια σε αξία το 2019 από 1,5 δισ. δολάρια που ήταν πέρυσι.

Σήμερα το “ελληνικό” γιαούρτι, το οποίο πριν από μια δεκαετία ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτο ήλεγχε μερίδιο 1%, “ελέγχει” το 50% της αγοράς στις ΗΠΑ. Δηλαδή ένα στα δύο γιαούρτια που καταναλώνονται στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού είναι … “ελληνικό” ή για να είμαστε πιο ακριβείς ελληνικού τύπου.

Πέρυσι σύμφωνα με τη Nielsen οι λιανικές πωλήσεις “ελληνικού” γιαουρτιού κατέγραψαν ετήσια άνοδο 4,6%. Ακόμη πιο εντυπωσιακές όμως είναι οι τοποθετήσεις νέων προϊόντων στην κατηγορία. Σύμφωνα με αμερικανικά δημοσιεύματα, τους τελευταίους 12 μήνες κυκλοφόρησαν στην αγορά περί τα 800 νέα προϊόντα γιαουρτιού ελληνικού τύπου. Αριθμός νέων προϊόντων σε μόνο μια κατηγορία που χαρακτηρίζεται από τους ίδιους τους Αμερικανούς “τρελός”, ακόμη και για μια αγορά όπως αυτή των ΗΠΑ.

Κι όμως, πίσω από τον βομβαρδισμό της αγορά με νέα προϊόντα κρύβεται και μέρος της περσινής αύξησης των πωλήσεων της κατηγορίας. Σύμφωνα με τη Euromonitor οι παραγωγοί ελληνικού γιαουρτιού έχουν προσαρμόσει τη στρατηγική τους στην καινοτομία με τον εμπλουτισμό της κατηγορίας με νέα προϊόνταπροκειμένου να αντιμετωπίσουν αφ ενός την επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων και αφ ετέρου να δελεάσουν τους Αμερικανούς να το καταναλώνουν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Τα καλά νέα για τη συγκεκριμένη κατηγορία, σύμφωνα με αναλυτή του Euromonitor, είναι ότι προς στιγμήν τουλάχιστον δεν φαίνεται να υπάρχει ένα νέο μεγάλο trend, όπως αυτό που δημιούργησε προ δεκαετίας το ελληνικό γιαούρτι στον χώρο του πρωινού.

Πηγή: euro2day.gr