Βρετανία: με σκανάρισμα προσώπου η πώληση καπνού και αλκοόλ

Μια εξαιρετικά πρωτότυπη ιδέα θέτουν σε εφαρμογή τα καταστήματα Tesco και Asda, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι τσιγάρα και αλκοόλ δεν θα αγοράζονται από ανήλικους.

Αποφάσισαν να υιοθετήσουν το σκανάρισμα προσώπου, με τον υπολογιστή να προσδιορίζει την ηλικία του αγοραστή και είτε θα αποδέχεται είτε θα απορρίπτει τη συναλλαγή χωρίς τη χρήση περαιτέρω εγγράφων όπως ταυτότητα ή διαβατήριο.

Το πρόγραμμα, το οποίο δημιουργήθηκε από την εταιρεία Yoti, δεν θα αποθηκεύει καμία πληροφορία και δεν θα είναι απαραίτητη η εγγραφή του πελάτη.

Ωστόσο οι τακτικοί πελάτες θα μπορούν να έχουν ένα smart app που θα τους επιτρέπει να χρησιμοποιούν το κινητό τους προκειμένου να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή, αφού πρώτα έχουν δημιουργήσει λογαριασμό με τα προσωπικά τους στοιχεία και σκανάρισμα του προσώπου τους.