Οι αλλαγές που προωθεί το Μαξίμου σε Πανελλαδικές και εργασιακά

Οι αλλαγές που προωθεί η Κυβέρνηση στα “καυτά” μέτωπα της Παιδείας και των εργασιακών κυριάρχησαν στις επαφές του Αλέξη Τσίπρα με κορυφαίους υπουργούς, την Τρίτη στο Μέγαρο Μαξίμου.

Ο Πρωθυπουργός είχε διαδοχικές συναντήσεις με τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και τους Υπουργούς Παιδείας και Εργασίας.

Ο Αλέξης Τσίπρας ενημερώθηκε διεξοδικά από τον Γιάννη Δραγασάκη για την πορεία ίδρυσης Αναπτυξιακής Τράπεζας στην Ελλάδα, με στόχο την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, την χρηματοδότηση επενδυτικών πλάνων και την υποβοήθηση της πορείας ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας.

Έρχεται το «νομοσχέδιο Αχτσιόγλου»

Με τη  Υπουργό Εργασίας, ‘Εφη Αχτσιόγλου, ο Πρωθυπουργός συζήτησε τις λεπτομέρειες του νομοσχεδίου για τα εργασιακά που θα κατατεθεί στο Κοινοβούλιο στις αρχές της επόμενης εβδομάδας και θα αφορά ένα πλέγμα μεταβολών.

Στο σχέδιο νόμου θα περιλαμβάνονται ρυθμίσεις για την κοινωνική ασφάλιση, μέτρα αυστηρότερης αντιμετώπισης των φαινομένων αδήλωτης και απλήρωτης εργασίας καθώς και διατάξεις για την ενίσχυση των δικαιωμάτων ατόμων με αναπηρία.

Επί τάπητος οι αλλαγές στις Πανελλαδικές

Λίγες ώρες μετά την αποδιδόμενη στον Πρωθυπουργό δήλωση «οι μαθητές που θα μπουν φέτος στην Α’ Λυκείου δεν θα δώσουν Πανελλήνιες», ο Αλέξης Τσίπρας είχε μακρά συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου με τον Υπουργό Παιδείας, ο οποίος, ειρήσθω εν παρόδω, δέχεται απειλητικά μηνύματα, λόγω των οποίων έχουν ληφθεί αυξημένα μέτρα από την ασφάλεια του.

Ο Πρωθυπουργός ενημερώθηκε από τον Κώστα Γαβρόγλου για την προετοιμασία έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, κατά την οποία, μεταξύ άλλων, για πρώτη φορά και τα 814 ολιγοθέσια σχολεία ανά την χώρα θα λειτουργήσουν ως ολοήμερα. Ο κ. Τσίπρας έλαβε την διαβεβαίωση από τον αρμόδιο Υπουργό ότι «είναι όλα έτοιμα για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, στις 11 Σεπτεμβρίου».

Ο Πρωθυπουργός ενημερώθηκε διεξοδικά και για τη μεταρρύθμιση των Πανελλαδικών Εξετάσεων, με τους συνεργάτες του να αναφέρουν ότι «υπήρξε αναλυτική συζήτηση για τη νέα δομή του Λυκείου, ιδιαίτερα των δύο τελευταίων τάξεων. Το νέο σύστημα πρόσβασης στα Πανεπιστήμια θα προκύπτει αυτομάτως από τη νέα δομή του Λυκείου».