Αγοραστός – Καραχάλιος: “Δεν αντέχει άλλο η Ε.Ο. Λάρισας – Φαρσάλων”

Σε ερώτηση δημοσιογράφου του  Θεσσαλία TV, στο περιθώριο της συνέντευξης τύπου για το 19ο Πανελλήνιο Γαβούστιμα προς τον Δήμαρχο Φαρσάλων, αναφερόμενος στις δηλώσεις του για την οδική απομόνωση της επαρχίας Φαρσάλων και το αν είναι πικραμένος για το οδικό δίκτυο της επαρχίας Φαρσάλων σύμφωνα με όσο ανέφερε ο ίδιος στην Σ.Τ.

Ο Δήμαρχος Φαρσάλων ανέφερε τα εξής: Σαφέστατα ναι, η επαρχία Φαρσάλων και ο Δήμος μας απομονώθηκε οδικά, το οποίο αυτό επέφερε αρνητικές συνέπειες στις 5 δεκαετίες που μεσολάβησαν από το 1966 έως σήμερα, που έπαψε να περνά από την πόλη μας η παλαιά εθνική οδός. Αλλά και περαιτέρω έχουμε δει αρκετά σχέδια, τα οποία δεν υλοποιήθηκαν σε σχέση με την χάραξη της Ε65 την σύνδεση πχ Ηγουμενίτσας με Βόλο, όπου ο τόπος μου είναι έξω από κάθε πρόβλεψη. Αυτή η οδική απομόνωση αίρεται παρατύπως από φορτηγατζήδες, κυρίως διεθνών μεταφορών, οι οποίοι προς αποφυγή των διοδίων πλέον ανεβαίνουν μέσω Λαμίας Δομοκού, διασχίζοντας το οδικό δίκτυο τo οποίο “υποφέρει” καθώς δεν είναι σχεδιασμένο για αυτή την χρήση. Ουσιαστικά λειτουργεί ο δρόμος Λαμία, Δομοκός Φάρσαλα σαν παράπλευρη οδός της ΠΑΘΕ. Έτσι αντιμετωπίζουμε πολλές φθορές του οδοστρώματος, πολλά προβλήματα, η ασφάλεια οδικού δικτύου είναι ανύπαρκτη και είναι και μια ευκαιρία που μου δίνεται να αναφέρω οτι επιβάλλεται να δημιουργηθούν παράπλευρα έργα της E65, από την διάβαση του Νέου Μοναστηρίου προς Φάρσαλα και περαιτέρω προς Μικροθήβες.”

Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Αγοραστός στην συνέχεια ανέφερε τα εξής: “Ο δρόμος δέχεται μεγαλύτερο φόρτο κυκλοφορίας από αυτό που είχε σχεδιαστεί στο παρελθόν. Στην σχετική μελέτη του Υπουργείου υποδομών και στην χάραξη του νέου δρόμου Λάρισας – Φαρσάλων, όπως με πληροφόρησαν δημιουργήθηκε ένα πρόβλημα στο νόμο 4412 το οποίο ξεπεράστηκε, όσο αφορά τις μελέτες. Αναμένεται να περάσει από το Συμβούλιο Δημοσίων έργων, ώστε να εντάξουν μέσα και άλλες γεωλογικές και γεωτεχνικές μελέτες, που χρειάζεται ο δρόμος. Εμείς περιμένουμε την έγκριση της μελέτης ως Περιφέρεια Θεσσαλίας, όπως και ο Δήμος Φαρσάλων, και πιέζουμε προς αυτή την κατεύθυνση ώστε να υπάρχει ένας δρόμος σύγχρονος των απαιτήσεων και των προσδοκιών, καθώς επίσης στην υλοποίηση δρόμου ταχείας κυκλοφορίας. Συνεχίζουμε από το πρόγραμμα Δημοσίων επενδύσεων που είναι ελάχιστα (1.800.000 ευρώ για εο Φαρσάλων – Λάρισας και 5.000.000 για την εο Φαρσάλων – Βόλου) για τους Δήμους και την Περιφέρεια να συντηρούμε, ένα δρόμο ο οποίος πραγματικά δεν αντέχει τον μεγάλο φόρτο των διεθνών μεταφορών που τον διασχίζουν καθημερινά ώστε να αποφύγουν τα διόδια.