Ολοκληρωμένη λύση ασφαλιστικού γραφείου- πρακτορείου

Η OptWin Software είναι μια δυναμική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς ανάπτυξης και προώθησης εξειδικευμένων εφαρμογών λογισμικού, για την κάλυψη των αναγκών των επιχειρήσεων, ελεύθερων επιχειρηματιών, οργανισμών και ιδιωτών.

Ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2007 και στοχεύει στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη λογισμικού, παρέχοντας εργαλεία βελτίωσης της οργάνωσης και απόδοσης για μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, στην Ελλάδα. Η έδρα της βρίσκεται στην Λάρισα. Από την ίδρυση της ασχολήθηκε με το εμπορικό Software, όπου εκτός από το ‘Ασφάλειες Database’ την εφαρμογή για την μηχανογράφηση ασφαλιστικών γραφείων αναπτύσσει και λογισμικό για την διαχείριση λογιστικών γραφείων (eΛογιστής) και διαχείριση συλλόγων (Σύλλογος). Επιπλέων διαθέτει και ελεύθερο (freeware) ελληνικό λογισμικό.

Όλες οι εφαρμογές είναι σχεδιασμένες να καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των πελατών μας. Παρόλο  αυτά, θεωρούμαι σημαντικές τις προτάσεις και παρατηρήσεις των πελατών μας, καθώς και την μελέτη των συνθηκών της αγοράς για την περαιτέρω βελτίωση των εφαρμογών μας.

Στόχος της OptWin Software είναι να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις, οι οποίες επιτρέπουν στους πελάτες μας να βελτιώσουν την αποδοτικότητά τους και να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα.

Η εφαρμογή «Ασφάλειες Database” αποτελεί μια πλήρη λύση back office για την μηχανογράφηση κάθε ασφαλιστικού γραφείου/πρακτορείου. Καλύπτει πλήρως τις ανάγκες για παρακολούθηση του χαρτοφυλακίου και πελατολογίου τους καθώς και την ανάγκη πληροφόρησης για τα οικονομικά τους αποτελέσματα (παραγωγή ανα ασφαλιστική, κλάδο, συνεργάτη, προμήθειες κ.α.)

Επιτρέπει την μαζική αποστολή SMS ειδοποίησης για τα ασφαλιστήρια συμβόλαια προς ανανέωση, και την διατήρηση ιστορικού επικοινωνίας με τον πελάτη. Διαχειρίζεται Ζημιές, Προσφορές προς υποψήφιους πελάτες και σαφώς πλήρη διαχείριση ταμείου (εισπράξεις-πληρωμές) και εκτύπωση της ανάλογης απόδειξης. Υπάρχει δυνατότητα αυτόματης εισαγωγής συμβολαίων και πελάτων από αρχεία παραγωγής όλων των ασφαλιστικών εταιρειών ώστε να μην χρειάζεται καταχώρηση των συμβολαίων και πελατών από το χρήστη της εφαρμογής και να  υπάρχει σημαντική εξοικονόμηση χρόνου.

Το πρόγραμμα διατίθεται ενιαίο και παρέχει μεγάλες δυνατότητες παραμετροποίησης ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Εξελίσσεται συνεχώς ανάλογα με την πληροφόρηση που λαμβάνουμε από τους πελάτες μας για τις ανάγκες τους, καθώς και από τις μεταβαλλόμενες συνθήκες της ασφαλιστικής αγοράς. Η βασική παραμετροποίηση με την οποία εγκαθίσταται η εφαρμογή καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος των αναγκών ενός ασφαλιστικού γραφείου, ώστε να είναι άμεσα λειτουργικό για τους διαμεσολαβητές χωρίς χρόνο και κόπο.

Η εφαρμογή Ασφάλειες Database διατίθεται και για αγορά με ετήσιο συμβόλαιο υποστήριξης και νέων εκδόσεων, άλλα και με την μορφή της μίσθωσης. Με την μορφή της μίσθωσης ο πελάτης μπορεί να μεταφέρει το κόστος της αγοράς στο μέλλον, άλλα και να σταματήσει την συνδρομή έαν οι ανάγκες του δεν καλύπτονται. Υπάρχει το σημαντικό πλεονέκτημα ότι στην τιμή της ενοικίασης ενσωματώνεται και το κόστος του συμβολαίου υποστήριξης και νέων εκδόσεων, οπότε έχει πάντα ενημερωμένη την εφαρμογή στην τελευταία της έκδοση. Το βασικό μειονέκτημα της μίσθωσης είναι ότι στην περίπτωση διακοπής της συνδρομής η εφαρμογή δεν θα λειτουργεί.

Στην περίπτωση της αγοράς απαιτείται ένα μεγαλύτερο αρχικό κόστος, το οποίο όμως αποσβένεται σταδιακά από το μειωμένο ετήσιο συμβόλαιο νέων εκδόσεων και υποστήριξης. Επίσης στην περίπτωση της αγοράς, η εφαρμογή θα λειτουργεί ανεξαρτήτου συμβολαίου υποστήριξης, στην έκδοση αγοράς της.

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί να μπορεί ο διαμεσολαβητής να παρακολουθεί όλες του τις υποχρεώσεις του. Κάθε ασφαλιστική εταιρεία έχει την δική της πολιτική πληρωμής  ασφαλίστρων, όπου το πρόγραμμά μπορεί να διαχειριστεί την περίπτωση  που ο διαμεσολαβητής χρεώνεται τα συμβόλαια και οφείλει να τα αποδώσει σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα στην εταιρεία («τυπώνω-πληρώνω»), αλλά και την περίπτωση του «τυπώνω-πληρώνω». Μπορεί να ορίσει το περιθώριο ημερών για την απόδοση των ασφάλιστρων στην εταιρεία ή να παρακολουθεί το χρεωστικό του υπόλοιπο στην περίπτωση του «πληρώνω-τυπώνω». Μπορούν να έχουν άμεσα πλήρη εικόνα των συμβολαίων που λήγουν και να ειδοποιήσουν μαζικά τους πελάτες τους μέσω SMS. Η εφαρμογή διατηρεί πλήρες ιστορικό επικοινωνίας για κάθε πελάτη είτε αφορά sms, είτε τηλεφωνική επικοινωνία, είτε email. Επίσης υπάρχει η  δυνατότητα για αυτόματη προσυμπλήρωση του Εντύπου Αναγκών Πελάτη, εκτύπωση απόδειξη είσπραξης ασφαλίστρων και εκτύπωση ειδοποιητηρίων .

Η εφαρμογή ‘Ασφάλειες Database’ διατίθεται σε πολύ οικονομική τιμή, ώστε να είναι προσιτή σε κάθε ασφαλιστικό γραφείο. Μπορεί να προσαρμοστεί και να εξυπηρετήσει κάθε ανάγκη ανάλογα με τον όγκο παραγωγής και τις ανάγκες πληροφόρησης του κάθε επαγγελματία. Παρέχεται πληρέστατη τεχνική υποστήριξη για κάθε πρόβλημα ή απορία του πελάτη και η εφαρμογή εξελίσσεται συνεχώς με συχνές αναβαθμίσεις. Τέλος διατίθεται μέσω της ιστοσελίδας δωρεάν demo ώστε ο κάθε υποψήφιος πελάτης να κρίνει μόνος του την λειτουργικότητα της πριν την αγορά.

Πηγή: www.optwinsoftware.com/gr