Πινγκ – πονγκ στις αερογραμμές Νέας Αγχιάλου

Ολοι συμφωνούν ότι θα πρέπει να συσταθεί ο πανθεσσαλικός φορέας για τη λειτουργία του αεροδρομίου της Νέας Αγχιάλου και όλοι αποτινάζουν την ευθύνη από πάνω τους να ηγηθούν της προσπάθειας, όχι στα λόγια που είναι πολλά τις τελευταίες εβδομάδες, αλλά στην πράξη, που σημαίνει πόροι για να είναι βιώσιμο το σχήμα που θα δημιουργηθεί για τη λειτουργία του. Την ίδια ώρα το αεροδρόμιο ρημάζει αφού απουσιάζει από τα πλάνα όλων των tour operators του εξωτερικού.

Οι φορείς που εμπλέκονται με το όλο θέμα δείχνουν να είναι «χαμένοι στη μετάφραση», ενώ οι διφορούμενες δηλώσεις δίνουν και παίρνουν με αποτέλεσμα να δημιουργείται μεγαλύτερη σύγχυση, την ώρα που θα περίμενε κανείς οι πρωτοβουλίες να είναι στο ζενίθ – από τη στιγμή που όλοι διαλαλούν ότι έχουν τη βούληση- για να βρεθεί το πλαίσιο στο οποίο θα λειτουργήσει το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου.

Χθες ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κων. Αγοραστός ερωτηθείς από τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, επανέλαβε ότι αυστηρή προϋπόθεση για τη σύσταση φορέα που θα αναλάβει τη λειτουργία του αεροδρομίου και το management είναι η βιωσιμότητα προκειμένου να αποφευχθούν ελλείμματα που θα καταστήσουν το όλο εγχείρημα θνησιγενές.

Με εύσημο μάλιστα τρόπο απέρριψε τους ισχυρισμούς που εκφράζονται από πολλούς ότι η Περιφέρεια δεν δίνει την πρέπουσα βαρύτητα στο συγκεκριμένο θέμα και ότι ρίχνει το μπαλάκι στους άλλους εμπλεκόμενους, διότι το ζητούμενο είναι τα χρήματα που πρέπει να υπάρξουν ως κεφάλαιο για να ξεκινήσει ο φορέας τη λειτουργία του τονίζοντας: «Εμείς δεν εγκαταλείπουμε καμία προσπάθεια. Στην Περιφέρεια Θεσσαλίας πρώτοι πριν τρία χρόνια μιλήσαμε για την ανάγκη να συσταθεί ένας φορέας σε πανθεσσαλικό επίπεδο. Πρέπει όμως να υπάρχει σοβαρή πρόταση με συγκεκριμένο οικονομικό μπάτζετ και masterplan που θα εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα. Δεν γίνεται με 30.000 και 50.000 ευρώ να συστήσουμε φορέα για τη λειτουργία του αεροδρομίου. Περιμένουμε τις προτάσεις όλων εκείνων που θέλουν να λυθεί το θέμα» τόνισε επίσης ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας.

Χάνεται πολύτιμος χρόνος

Την ίδια ώρα ο αντιπρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και της Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Κων. Λεβέντης για πολλοστή φορά παρεμβαίνει δημόσια με δήλωσή του και ζητά «να σταματήσουμε τις διαβουλεύσεις, τα στρογγυλά τραπέζια και τις επικοινωνιακές δράσεις για να δείχνουμε ότι στηρίζουμε το αεροδρόμιο».

«Η λύση έρχεται – τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Λεβέντης- βάζοντας άμεσα το χέρι στην τσέπη μας, ξεκινώντας από τους φορείς που εκπροσωπούν την ιδιωτική πρωτοβουλία, μεμονωμένη ιδιωτική πρωτοβουλία και να απαιτήσουμε από τους φορείς του ευρύτερου δημοσίου τομέα την ετήσια στόχευση των ήδη διαθέσιμων πόρων στην προσπάθεια αυτή».

Ο κ. Λεβέντης εξάλλου κάνει λόγο για «χάσιμο χρόνου» με αφορμή όσους υποστηρίζουν ότι το αεροδρόμιο πρέπει να τεθεί υπό την ομπρέλα του κράτους, υπογραμμίζοντας ότι «το κράτος δεν μπορεί να αξιοποιήσει τα εργαλεία του και να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων».

Χτυπά επίσης καμπανάκι λέγοντας ότι ενώσω συνεχίζεται αυτή η ατέρμονη συζήτηση χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα το αεροδρόμιο απαξιώνεται με αποτέλεσμα να έχει υποβαθμιστεί το ενδιαφέρον των αεροπορικών εταιρειών να προσθέσουν το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου στα πλάνα τους, αλλά και των tour operator που σύμφωνα με τον κ. Λεβέντη στρέφονται πλέον στην ευρύτερη Μεσόγειο καθώς τα βασικά χαρακτηριστικά των υποδομών διαμονής στην περιοχή μας, που είναι μικρής χωρητικότητας και έχουν μεγάλη διασπορά χωροθέτησης, έχουν προκαλέσει επιπλέον μείωση του ενδιαφέροντός τους.

«Εχω έλθει σε σύγκρουση τοπικά με απόψεις ότι θέλουν το αεροδρόμιο δημόσιο, με επικοινωνιακές απόψεις φορέων, την προηγούμενη χρονική περίοδο για δημόσιες σχέσεις όταν κατέβαιναν τα αεροπλάνα και προσπαθώ να δώσω να καταλάβουν ότι μόνο με μια μεγάλη πανθεσσαλική συνέργεια δημόσιας περιφερειακής και περιφερειακής ιδιωτικής πρωτοβουλίας θα έλθει η λύση.

Οι οποιαδήποτε άλλες θεωρίες ορισμένων δεν οδηγούν σε λύσεις αλλά οδηγούν σε χάσιμο χρόνου και κινδυνεύει να απαξιωθεί το αεροδρόμιο ως προς τις δυνατότητες που μπορεί αυτό να προσφέρει στην ανάπτυξη του τουρισμού αλλά και της συγκοινωνίας της κεντρικής Ελλάδας» καταλήγει ο κ. Λεβέντης.

Πηγή: ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ(ΒΑΣΩ ΚΥΡΙΑΖΗ)